Demnitarii spun lucruri trasnite

Nici anul acesta nu a fost lipsit pe gafele uneori amuzante , alteori oripilante ale parlamentarilor si demnitarilor romani. Acestia si-au aratat inca o data talentul de a stalci limba romana si de a manca sau inventa cuvinte. Unii au incercat sa para mai destepti sau mai spirituali decat sunt. Un lucru e sigur, si anul acesta ca si in ceilalti ani , liderul in domeniul gafelor a ramas tot vestitul primar Marian Vanghelie. Dupa celebra conjugare a verbului "a fi",fostul lider al PSD Bucuresti a amuzat din nou auditoriul confundand cuvantul "ejectează" cu "ejaculeaza".

Acesta a declarat in cadrul unei emisiuni TV: "La PSD București nu poate fi un pămpălău, te ejaculează imediat!"

Domnul Vanghelie atentiona si faptul ca nu are de gand sa plece din PSD in stilul propriu.

"Uitati-va bine la mine! La configuratia fetei mele! Am eu fata de om care sa-l ademeneasca altii sa plece? "

Nici deputatul Crin Antonescu nu s-a lasat mai prejos.In cadrul unei conferinte de presa a reusit sa modifice limba romana intr-un mod propriu.Acesta zicand: "Eu sunt lenes , eu , cred dansii , dorm mult. Nu mi-am petrecut noptile cu vreuna sau vreunul dintre ei , sa stie cat dorm sau nu. Nu mi-am dat intalnire nici la sedinta , nici la sapa , nici la nimic dis-de-dimineata si am intarziat eu."

Nu toate gafele alesilor au starnit rasul in randul populatiei , unele situatii au avut abilitatea de a scoate instinctele primordiale din alesii nostrii , ce in mod normal par ceteteni model si lideri de urmat.

Un bun exemplu il reprezinta reactia lui Corneliu Vadim Tudor la vederea executorului judecatoresc. Acţiunea de evacuare a sediului PRM s-a lăsat cu un scandal monstru.

Vadim Tudor către executor: "Imbecilo! Marş de aici! Vită încălţată! Cine ești tu, fă, proasto?"

Dupa razboiul purtat cu executorul in interiorul cladirii preşedintele PRM a ieşit la balcon pentru a reclama, folosindu-se de o portavoce, evacuarea sediului partidului.Prezenta politistilor nu a l-a afectat cu nimic. Nici aceştia din urmă nu au scăpat de gura lui Vadim Tudor: "Mă arestaţi sau plecaţi! Noi nu plecăm de aici".


Daniel Matei

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cui ii place Borcanu'