Top 5 motive să închid televizorul



Dacă s-ar face un clasament cu moduri de a-ți pierde timpul,televizorul ar ocupă,fără îndoială,unul din locurile fruntașe.Asta fiindcă mi-au rămas prea puține motive să cred că deschizând la o oră oarecare,să dau de o imagine sau de o afirmație care să respecte limitele bunului simț.
Clasamentele de orice fel sunt la mare căutare:"Top 5 femei pe care bărbații vor să le vadă dezbrăcate".Cum aș putea să las bagajul acesta de informație prețioasă să-mi treacă prin fața ochilor fără să acord maximă atenție subiectului? Cele 5 nominalizate sunt,bineînțeles,vedete autohtone care se întrec în declarații .Inna,clasată pe locul 2,povestește,cu emoție:"am pozat aproape goală și mi-a plăcut la nebunie".Mă întreb dacă se referea doar la ținutele de scenă.
Andreea Bălan,situată în top cu 2 poziții mai jos, e însă fermă în declarații:"totul până la o goliciune explicită".Diferența dintre tipurile de goliciune le știe,se pare,doar ea,asta dacă luăm în considerare videoclipurile artistei destul de explicite ,din toate punctele de vedere .În fruntea clasamentului,Antonia.Ce e drept este că în 2011 a câștigat premiul pentru"cea mai frumoasă femeie din lume"oferit de o revistă celebră, însă la scurtă vreme după ce a realizat pentru aceasta un pictorial provocator . De unde concluzia: dacă n-ar fi fost un pic de"goliciune"în context, probabil că titlul de femeie frumoasă nu i s-ar fi potrivit.
„Top 6 iubite sexy de miliardari” sau „top 7 cele mai fițoase vedete”?Chiar nu m-aș putea hotărî. Așa că schimb canalul și mă gândesc serios să-mi fac un clasament personal: top 5 motive să închid televizorul. Aș putea începe cu " n-am nevoie de niciun motiv atunci când am o telecomandă în mână".

Daniela Ionică

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cui ii place Borcanu'