Demnitarii spun lucruri trasnite

                                                                                                                                                                             
   Sesiunea parlamentara care a trecut nu a fost lipsita de momente amuzante datorate unor interventii, situatii sau dialoguri nu lipsite de haz.Daca e adevarat ca romanii stiu sa faca haz de necaz sau nu,cel putin demnitarii nostril stiu cum sa ne intretina mereu cu zambetul pe buze.Daca este normal sa incercam sa intelegem ce vor sa ne comunice alesii nostri  sau este cu totul imoral,un lucru este sigur si anume ca oricat ai incerca nu poti sa nu zambesti cand ii auzi cum vorbesc.
      Un exemplu perfect de deputat cu deficente in a exprima mesajele este Lucian Bolcas,care a afirmat ca:” Avem doua variante, asa cum am sesizat si in discutiile anterioare: una, a deplinei libertati a deputatilor de a-si asigura secretul votului oriunde il exprima  si a doua varianta este de a atenta asupra dreptului de libera miscare si de libera exprimare a deputatilor prin ingradirea lor in tarcuri, in paravane, in cabine de vot tip rural si asa mai departe”.Tot el afirma ca:” Eu nu contest ca femeile au o capacitate foarte frumoasa de consimtamant, desi mi s-a intamplat mai rar in viata. Nu s-a vorbit nici o clipa de paritate, ci de o participare. Adica daca am 5, 10, 11 nu trebuie sa am doi si jumatate femei sau trei si jumatate femei. Eu cu o jumatate de femeie nu stiu ce sa fac, va spun drept si cinstit, dar o femeie trebuie sa existe in cadrul acestor comitete, si prin asta satisfac cerinta legii care tocmai de aceea este speciala, chiar daca avem o lege generala.”
       De la un timp putem sa incepem sa credem ca acest mod de exprimare este “normal” pentru politiceanul roman,lucru care ne este usor dovedit de o afirmatie a domnului Adrian Nastase:” Stimati colegi, este o lege ceva mai complicata. Am o rugaminte, sa veniti, sa luati loc in banci. Domnule Hrebenciuc, locul dumneavoastra este intotdeauna in primul rand. Nu, acolo stau senatorii. Daca se poate sa veniti in primul rand, pentru ca creati ambiguitati. Si am o rugaminte, sa-l lasati pe domnul deputat, daca se poate, sa-si vada de propriul grup, si dupa aceea sa se ocupe si de celelalte grupuri”.
     Românul ştie să facă haz de necaz, iar perioadele de criză sunt un adevărat izvor de inspiraţie.Daca nu v-am convins pana acum, va invitam sa deschideti televizorul si sa va bucuratiide un adevarat spectacol de comedie,pentru ca oriunde un demnitar roman deschide gura e clar motiv de ras.
Cimpoesu Sergiu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cui ii place Borcanu'